FAQ

Моля да прегледате често задаваните въпроси от нашите клиенти и нашите отговори преди да се свържете с нас. Ако все пак имате специфичен въпрос не се колебайте да използвате формата за контакти. Благодарим Ви!

Защо да изберем онлайн магазин TAPA.BG?
TAPA.BG е сайт за онлайн търговия. Целта ни е да предоставим постоянно обновяван и допълван асортимент от продукти, които да Ви помогнат да изберете най-доброто решение за Вас и то на най-добра цена! Стараем се постоянно да актуализираме цените и продуктите си за да постигнем това. Ако все пак намерите предлаган от нас продукт на по-добра цена в друг магазин, то молим да се свържете с нас, за да се постараем да останете доволни! Ако пък искате да закупите продукт на някоя от предлаганите от нас марки на най-добра цена, но не можете да го откриете на сайта ни, то отново молим да се свържете с нас, за да опитаме да го доставим за Вас. Продуктовите бази на някои марки е над 6 000 артикули и не виждаме смисъл да претрупваме магазина си с хиляди продукти, тъй като това би затруднило търсенето на нашите потребители. Благодарим Ви за доверието!
Какви са сроковете за доставка?

Стандартният срок за доставка на Вашата поръчка е до 7 работни дни. При възможност ще изпратим продуктите ви по-рано. Тъй като работим с различни доставчици, за да можем да Ви осигурим най-конкурентни цени, то в редки случаи поръчката може да се забави с още до 2-3 дни. В тези случаи ние ще се постараем да Ви уведомим за това.

С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

Онлайн магазин TAPA.BG използва куриерските услуги на фирма Еконт.

Каква е цената на куриерската услуга?

Цената на доставката зависи от теглото на поръчаните продукти и от дестинацията (адреса), до която трябва да бъдат изпратени. Може да посетите калкулатора на фирма Еконт тук.

Имате ли магазин, където мога да пробвам артикулите Ви?

Не, TAPA.BG е магазин, който предлага продуктите си само онлайн. Можете да пазарувате чрез интернет поръчки или телефонно обаждане. Тъй като ние предлагаме високо качествени и познати продукти на пазара, то може да си харесате даден продукт в реален магазин или шоурум и после да си го купите от нас, тъй като се стараем да го продаваме най-изгодно. Постигаме го с минимизиране на надценките и с решението ни да не поддържаме физически магазин. Ако случайно не виждате продукта на някоя от предлаганите от нас марки, то не се колебайте да се свържете с нас, за да опитаме да Ви го доставим на най-добра цена.

Мога ли да закупя избрания от мен продукт лично от офиса на TAPA.BG?

Не, не е възможно, тъй като складовите наличности са отделно от административния отдел. За момента TAPA.BG работи само с куриерски услуги.

Мога ли да заменя закупен продукт или да направя рекламация?

При неудовлетворение от закупения продукт можете да го замените или върнете в 14 дневен срок, като единственото условие е покупката да не е използвана, повредена, както и да няма нарушаване целостта на опаковката. Разходите за връщането на покупките се поема от Купувача. Ако по някаква причина онлайн магазин TAPA.BG има вина за възникнала рекламация, разходите за обратното изпращане на пратката са за наша сметка.

По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?

Възстановяването на заплатените суми става единствено по банков път.

Възможно ли е разминаване в цвета на продукта в действителност с този на снимките?

Снимките, които презентират продуктите, представят най-точно цветовете им. TAPA.BG не носи отговорност за неточното възпроизвеждане на цветовете, дължащо се на индивидуални настройки и технически параметри на компютърните системи, които се използват за достъп до магазина.

С какъв произход са продуктите, които се предлагат в онлайн магазин TAPA.BG?

Всички продукти, които се предлагат в сайта ни, са произведени в съответните заводи на предлаганите марки. Ние сме официални представители на тези марки и закупуваме всички продукти от съответните доставчици.

Мога ли да направя промени по поръчката си?

След като сте изпратили Вашата заявка тя се приема автоматично. Именно поради това промени по поръчката не са желателни. Ако все пак е необходима някаква корекция, то се свържете с нас възможно най-скоро след изпращането на заявката.

Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?

Всички данни при регистрация в сайта се обработват съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR).

Как да намеря по-бързо търсения от мен продукт?

За Ваше улеснение сме създали вътрешна търсачка и филтри, с помощта на които може удобно и лесно да откривате търсения от Вас продукт по предварително зададени критерии (вид, серия, категория и т.н.). Най-удачно е ако знаете уникалният идентификатор (ID) на продукта. Само трябва да изпишете детайлите за продукта в полето за търсене, което се показва след натискане на лупичката за търсене в горния десен ъгъл на сайта, след което да натиснете бутон Еnter. Продуктови филтри са достъпни на всяка страница с артикули.

покажи